پاور دستگاه لیزر

فروش انواع پاور دستگاه برش لیزر

پاور دستگاه لیزر

فروش انواع پاور دستگاه برش لیزر

فروش انواع پاور dy13 و پاور dy20 دستگاه برش لیزر
برای اطلاع از قیمت انواع پاور دستگاه لیزر با ما تماس بگیرید
09356006763

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پاور dy13

هر تیوب لیزری با توان های متفاوتی فعالیت می کند و برای کار کردن و روشن شدن نیز به انرژی مناسب خودش نیاز دارد. ولتاژ مناسب برای انجام این فعالیت برای تیوب ها را پاور یا همان منبع تغذیه انجام میدهد.پاور قطعه ای الکتریکی است که برق شهری را دریافت میکند و از سمت دیگر آنرا با ولتاژ بسیار بالا برای تیوب لیزر ارسال می کند ، از این رو به این دستگاه های ولتاژ نیز میگویند .

نکته : ولتاژ دریافتی باتوجه به سیستم کشورها بین 90 ولت تا 250 ولت متفاوت است .

منبع تغذیه لیزر RECI CO2 DY13. با این منبع تغذیه لیزری RECI با کیفیت بالا وصل کنید و کار کنید. برای قدرت بالاتر در دستگاه لیزر خود ، یک ارتقا عالی دارید. حتماً گزینه های موجود در این صفحه سفارش را اضافه کنید. پیشنهاد محدود LIMITED: افزودنی محفظه ایمنی لوله ای رایگان برای کلیه سفارشات ارتقا لوله و منبع تغذیه - تهیه عکس و اندازه گیری به سفارش. برای لوله لیزر ، منبع تغذیه و چیلر فعلی خود ارزش تجاری کسب کنید. همراه با آداپتور کنترل کننده های پلاگین ، بنابراین مهم نیست که از پیکربندی لیزر برای کنترل ها ، به سادگی می توانید وصل کنید و کار کنید. بدون نگرانی ، بدون دردسر و هیچ ساعتی که سعی کرده اید بفهمید چرا منبع تغذیه لیزر کار نمی کند. به سرعت نصب کنید و در عرض چند دقیقه فعال و فعال باشید. اکنون یک منبع تغذیه لیزر با کیفیت بخرید. پشتیبانی تلفنی روز و عصر برای هر گونه نصب توسط انگلیسی زبانان بومی. یک شب بیدار نمانید تا منتظر کمک خارجی باشید. هنگام انجام کار به س areالات پاسخ دهید.

ما به عنوان یک تولید کننده مارک در صنعت لیزر چین ، در مارک تجاری "Startnow" ثبت نام کرده ایم. ما انواع قطعات یدکی لیزر داریم. محصولات اصلی عبارتند از: لوله لیزر Co2 ، منبع تغذیه لیزر ، لنزهای لیزر و غیره. ما 24 ساعت خدمات آنلاین با یک تیم تجارت خارجی 28 نفره ارائه می دهیم. من معتقدم که شما حرفه ای ترین و بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

Techno India Impex در سال 2018 تاسیس شده است ، یکی از تولید کنندگان و بازرگانان پیشین لیزر نازل ، دستگاه مارک لیزر و کنترل کننده خازنی است. این محصولات مطابق با استانداردهای صنعت طراحی و تولید می شوند. طیف گسترده ای از محصولات ارائه شده توسط ما به دلیل دوام بالا در بازارها بسیار محبوب است. دامنه ارائه شده توسط حسابرسان با کیفیت با استفاده از جدیدترین ابزارهای تست به طور دقیق در پارامترهای مختلف آزمایش می شود تا از کارایی بی عیب و نقص برای کاربر اطمینان حاصل کند. طیف وسیعی از محصولات ما به دلیل ویژگی های غیر قابل مقایسه ای مانند بهره وری مطلوب ، عملکرد بالا ، عملکرد بدون دردسر ، دوام ، نصب آسان و قابلیت اطمینان بسیار مورد تحسین مشتریان قرار می گیرند. علاوه بر این ، محدوده ارائه شده در مشخصات مختلف با قیمت های مقرون به صرفه موجود است. برای اطلاع از قیمت پاور dy13 با ما تماس بگیرید

فروش پاور dy13
ما توسط یک پایگاه فروشنده معتبر پشتیبانی می شویم ، که به ما امکان می دهد محصولات مطمئن مشتری با کیفیت خود را ارائه دهیم. فروشندگان ما بر اساس شهرت بازار ، تجربه صنعت ، تکنیک های تولید ، شرایط مالی و کیفیت محصولات انتخاب شده اند. همچنین توسط فروشندگان اطمینان حاصل می کنیم که محصولات ارائه شده با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و ابزارهای آزمایش توسط تیم کنترل کننده کیفیت با تجربه خود ، به طور کامل بر روی پارامترهای مختلف آزمایش می شوند تا دامنه بی عیب و نقص را در پایان مشتریان ارائه دهند. فروشندگان ما توسط متخصصین حرفه ای پشتیبانی می شوند ، آنها به طراحی محصولات برای رسیدن به استانداردهای بین المللی کیفیت اختصاص داده اند. ماشین آلات و تجهیزات نصب شده در واحد تولیدی در پایان فروشندگان به طور مرتب ارتقا می یابند تا آنها را با آخرین پیشرفت های فن آوری به روز کنند. علاوه بر این ، ما تیم خود را به بخشهای مختلفی مانند نمایندگان تدارکات ، کارشناسان انبارداری و بسته بندی ، پرسنل فروش و بازاریابی و پرسنل تحویل دسته بندی کرده ایم تا عملکرد روان داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی